FAQ
 

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer de betaling met Ideal is gedaan, zullen we zo spoedig mogelijk de bestelling in orde maken en gaan verzenden. Meestal lukt het ons de bestelling nog diezelfde dag te verzenden. Soms is dit niet mogelijk, dan zullen we de bestelling de volgende werkdag verzenden.
Wij verzenden via PostNL. Dit wil dus zeggen dat er geen levering van bestellingen is op zondag en maandag. Gelieve hier rekening mee te houden, bestellingen die dus bijvoorbeeld op vrijdagavond gedaan zijn, zult u pas op dinsdag ontvangen.

2. Zijn er nog verborgen kosten? Komt er nog BTW bij of kosten voor Ideal?
Nee, wij hanteren geen verborgen kosten. Enkel de verzendkosten zullen nog op de kosten van uw bestelling komen. Dus geen extra kosten voor betaling met Ideal. Ook zijn al onze prijzen al inclusief BTW.
Bovendien is het zo dat bij bestellingen vanaf 75 euro, de verzendkosten voor onze rekening zijn! (binnen Nederland) Voor bestellingen vanuit België, is dit vanaf 100 euro.

3. Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Wanneer uw bestelling door de brievenbus kan, hanteren wij een verzendtarief van € 2,95.
Wanneer uw bestelling een pakket is, zijn de verzendkosten € 4,95.
Bij bestellingen vanaf 75 euro, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Voor België hanteren wij de volgende tarieven:
Verzendtarief € 9,25.
Bij bestellingen naar België vanaf 100 euro, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

4. Ik bestel slechts enkele zakjes, waarom zijn de verzendkosten dan € 2,95? Kan ik niet alleen de postzegels betalen?
Het komt weleens voor dat mensen een kleine bestelling doen. Alle bestellingen zijn welkom, ook als u slechts 1 zakje wil, is dat geen probleem.
Wij hanteren een standaardtarief van € 2,95 voor brievenbuspost. In dit bedrag zitten natuurlijk de kosten voor de postzegels, maar ook voor het verpakkingsmateriaal. Daarnaast zijn wij met een kleine bestelling vaak evenveel tijd kwijt als met een grotere bestelling.
Het komt ook regelmatig voor dat er een bestelling wordt gedaan waarbij voor meer dan € 2,95 aan postzegels op de envelop moet. Deze meerprijs rekenen wij dan niet. Ons verzendtarief is een gemiddeld tarief, voor de ene bestelling pakt dit dus gunstig uit, voor de andere wat ongunstiger.
Onze tip is dan ook om meerdere artikelen te combineren in één verzending!
Op verzoeken om de verzendkosten voor je bestelling aan te passen, gaan wij dus niet in. 

5. Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Natuurlijk is dit mogelijk! U heeft 14 dagen recht op retournering. Wel verwachten we dat de producten in originele, onbeschadigde staat weer bij ons terugkomen, met aangehechte labels. Indien mogelijk ook in de originele verpakking.
Neem wel vooraf even contact met ons op via: info@liefsenmeer.nl
We zullen dan met u bekijken of u de bestelling wil retourneren, of liever wil omruilen, en wat het verschil in kosten is.

Bij ruilen of retourneren zijn de verzendkosten voor het retour zenden voor de koper. Als u het product wil omruilen voor een ander product, zullen wij de kosten voor het verzenden van het vervangende product op ons nemen.

6. Ik wil meerdere zakjes afnemen. Kan ik korting krijgen?
Omdat wij niet alleen aan particulieren verkopen, maar ook groothandel zijn, kunnen we bij grotere afnames zeer scherpe tarieven hanteren. Vanaf 500 stuks hanteren wij aangepaste tarieven.
Als u hierin interesse heeft, stuur ons dan een mail via info@liefsenmeer.nl
Wij kunnen dan een factuur opstellen met onze speciale prijzen.

7. Doen jullie ook aan sponsoring?
Wij krijgen zeer regelmatig verzoeken tot sponsoring binnen. Helaas kunnen wij niet aan alle verzoeken voldoen. Daarom maken wij zelf een selectie aan welke verzoeken we zullen voldoen.
Ditzelfde geldt voor prijsvragen en acties via hobbysites en blogs.

8. Waarom zou ik jullie volgen op Facebook?
Via Facebook houden we je op de hoogte van onze nieuwe producten en beurzen of evenementen waar we te vinden zijn.
Ook hebben wij af en toe speciale acties of prijsvragen.
Wij plaatsen slechts af en toe een bericht op Facebook, dus we zullen je niet overspoelen met berichten.
Om ons te volgen op Facebook, kun je ons liken via: www.facebook.com/liefsenmeer

9. Hebben jullie voldoende producten die ik wil op voorraad?
Wanneer het mogelijk is het aantal producten dat u zou willen in de winkelwagen te plaatsen, hebben wij deze hoeveelheid op voorraad. Wanneer onze voorraad niet voldoende is, zal u in een pop-up scherm de mededeling krijgen met hoeveel producten we nog op voorraad hebben.


Staat je vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via: info@liefsenmeer.nl